Nyrenoverat!!

Cocktailbäret har ny fått lite nya möbler, ny diskmaskin, nya trösklar, nytt ytskikt på väggar.
Dessutom finns nu en otroligt bra list inne i stora rummet där man via krokar hänger upp och smyckar rummet.
Tejp är alltså fortfarande inte tillåtet i lokalen.

Extra omsorg och kärlek ifrån oss medlemmar när vi hyr lokalen önskas.
Deposition om 1200SEK som skall swishas till Lokalvärden införs igen per 1 september 2023.

Städa ordentligt efter dig.
Säg alltid till när något går sönder eller är ostädat.

Se även Checklista för städning av Cocktailbäret.

Cocktailbärets bokningskalender

1. Klicka på önskad dag. Vill du välja övernattning eller dygn måste du klicka på båda datumen. De dagar du nu valt är svartmarkerade i kalendern nedan.
OBS! Vill du boka flera dagar måste du göra en bokning/datum. Gäller ej dygnsbokning. Vi godkänner endast en dag/bokning och önskar veta vilket syftet är med er bokning.

Kalendern laddas...
- Tillgänglig
 
- Bokad
 
- Reserverad
·
 
- Ledig viss tid av dag

2. Klicka på önskad tid. Tiden appliceras på det datum du valt ovan. Vid övernattning eller dygn måste båda datum vara valda.

3. Fyll i hyresgästens uppgifter. Bokningsformuläret får endast användas av medlemmar i föreningen. Externa hyresgäster - se instruktion till höger.

Genom att boka lokalen och i och med att bokningen bekräftas förbinder sig hyresgästen till att följa ordningsreglerna . I samband med nyckelåterlämningen skall hyresgästen signera ett exemplar av Checklista för städning av Cocktailbäret. Deposition återbetalas när städningen godkänts.

Förnamn*:

Efternamn*:

Mobiltelefon*:

Epost*:

Adress*:

Syfte med bokningen*:

PÅMINNELSE: Läs mer på denna sida om information och ordningsföreskrifterna rörande lokalen.
Genom att boka lokalen och i och med att bokningen bekräftas förbinder sig hyresgästen till att följa ordningsföreskrifterna . I samband med nyckelåterlämningen skall hyresgästen signera ett exemplar av Checklista för städning av Cocktailbäret. Deposition återbetalas när städningen godkänts.

Inspirationsbilder

Letar du efter inspiration till ditt kalas eller fest?

Kanske kan du finna en idé här?

Priser & Betalning

8-1212-1708-1717-2112-1221-10
Medlemmar3003005005001000500
Externa80080012001200--

Betalning för lokalen sker via swish till konto 123 276 1062 minst två dagar innan bokat datum. Som swish-meddelande anges förnamn och efternamn på personen som bokat lokalen.

Deposition om 1200SEK/tillfälle swishas direkt till Lokalvärden som du lånar nyckel av. EJ till föreningen!! Denna återbetalas när städningen godkänts vid återlämningen av nyckel. Printa ut Checklista för städning av Cocktailbäret på denna sida, städa, signera och få depositionen tillbaka.

OBS: Bokningskalendern är endast för medlemmar i Brf Klarbäret.
Externa intresserade av att hyra cocktailbäret skall kontakta våra lokalvärdar. 

Bostadsrättsföreningens medlemmar kan hyra föreningslokalen Cocktailbäret på Bigarråvägen 8 (tegelhuset) för möten, barnkalas och familjefester. Lokalen uthyres inte för ungdomsfester, t.ex. studentskivor.

Instruktion för extern uthyrning

I mån av tillgänglighet hyrs lokalen även ut externt. Dock sker ingen extern uthyrning för fester. I bokningskalendern ses vilka tider och datum som är lediga. Som extern hyresgäst skall du inte använda bokningskalendern för att boka tider. Du måste istället kontakta någon av våra lokalvärdar. Du hittar information längst ner på sidan. Bokningar du gör själv kommer tas bort.

OBS! Samtliga hyresgäster erlägger en deposition om 1200kr till lokalvärden vid nyckelhämtning.
Denna återfås efter utförd städning enligt Checklista för städning av Cocktailbäret och nyckelåterlämning. 

 

 

Vid eventuella frågor kan du kontakta våra lokalvärdar (nedan) via mail eller telefon.

Karin Garmer
0765-67 87 08
karin@garmer.se

Lotta Pramanik- Jonsson
0707- 27 10 72
lotta.pramanik.jonsson@gmail.com

 

Nyfiken på vårt Cocktailbär?

Kanske har du aldrig besökt vår gemensamma föreningslokal?
Här finns ett par bilder för att visa hur lokalen ser ut osmyckad.

Så här ser det ut inuti!